
Pierwszy kwartał działalności Centrum
2009-06-09
Centra cieszą się ogromnym zainteresowaniem – aby usprawnić ich pracę i nie narażać klientów na długie oczekiwanie w kolejkach, wprowadzono nawet zasadę wcześniejszego, telefonicznego umawiania spotkania.
Z dotychczasowych podsumowań wynika, że po pomoc do Centrów zgłaszają się najczęściej osoby z problemami z zakresu prawa rodzinnego (stanowią one około 70 % wszystkich porad). Są to zwykle sprawy bardzo delikatne, wymagające od osoby doradzającej nie tylko wiedzy prawnej i znajomości elementów psychologii, ale również ludzkiej życzliwości i zrozumienia. I to niewątpliwie wyróżnia te ośrodki spośród całej gamy kancelarii prawnych.

Newsletter
Zapisz się do naszego NewsletteraSonda
Statystyka
KrakówLiczba osób:1090
Liczba porad i informacji:2329
Brzesko
Liczba osób:301
Liczba porad i informacji:620
Bochnia
Liczba osób:331
Liczba porad i informacji:732
Oświęcim
Liczba osób:1
Liczba porad i informacji:1
Maków
Liczba osób:1
Liczba porad i informacji:1